martes, 22 de noviembre de 2016

PRESENTACIÓ

Benvinguts i benvingudes a aquest blog anomenat TILC i aprenentatge. El meu nom és María Isabel, i sóc una alumna que ha acabat el grau de Espanyol: Llengua i Literatura a la universitat d’Alacant, i ara es prepara per a ser professora.




Este blog servirà per a reflexionar sobre les TIC, tan presents en els nostres dies, l'ús d'internet en l'aprenentatge i l'ús d'estes noves tecnologies en el TILC (Tratament Integrat de Llengües i Continguts). La creació d’un blog pot ser un bon utensili per a l'aprenentatge en general i l'aprenentatge de llengües, que és el nostre objecte d’estudi, en particular.

Com poden ajudar-nos les TIC per a aprendre i ensenyar les llengües? Per exemple, oferint-nos nous canals i metodologies. Amb cada entrada, el meu objectiu és oferir-vos quines considere que són les ferramentes més útils per a aquest propòsit.

Ja que la meua especialitat es la llengua y la literatura, m'agradaria, per a obrir este blog, recomanar un portal de literatura en valencià, que em pareix un bon recurs per a estudiar literatura servint-nos de les TIC. Al llarg del grau, vaig utilitzar moltes vegades la Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes i en ella trobem portals interessants en valencià com la Biblioteca Virtual Joan Lluís Vives

Espere que vos agrade!

Ens veiem!

No hay comentarios:

Publicar un comentario